رفتن به محتوای اصلی
x

معرفی مرکز تحقیقات

این مرکزبه منظور انجام تحقیقات در زمینه ی شکاف لب و کام وناهنجاری‌های جمجمه ای- صورتی با بهره‌گیری ازتخصص‌های مختلف جراحی اطفال، پلاستیک، گوش- حلق –بینی، فک و صورت و رشته های گفتاردرمانی، ارتودنسی، ژنتیک، پرستاری وشنوایی سنجی ایجاد شده است تا بتواند با استفاده ازعلوم جدید و شواهد بالینی خدمات درمانی ارائه شده به این گروه از بیماران را ارتقا بخشد.

 

هدف تیم شکاف کام بهبود آموزش، پژوهش و درمان است. و در این سالها سعی شده در هر سه زمینه فعالیت‌هایی داشته باشد؛ توسعه‌ی پژوهش‌های بنیادی وکاربردی، آموزش متخصصین، آموزش خانواده‌ها، و مهم‌تر از همه، تشخیص صحیح با استفاده از ارزیابی‌های دستگاهی و درنهایت بهبود سطح خدمات درمانی بیماران.

انتشار ۱۶ مقاله علمی- تحقیقاتی چاپ شده درمجلات داخلی وخارجی،برگزاری سه کنگره ملی و ۱۰ کارگاه آموزشی جراحی، ۹ کارگاه آموزشی گفتاردرمانی دردانشگاه های مختلف و بیش از ۲۰ کارگاه مداخله زودهنگام و چاپ چندین کتاب و بروشور تخصصی، بخشی از اقدامات صورت گرفته توسط این مرکز است.

 

افزایش سطح علمی و بالینی اعضای تیم‌های درمان و گسترش همکاری‌های بین‌المللی از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده برای آینده این مرکز تحقیقاتي است.

برای ارتباط با مرکز تحقیقات کلیک کنید...